maandag 28 februari 2011

een vluggertje

Nee, ik wil niet!
ik wil niet leren,
ik wil niet schrijven,
ik wil niet nadenken, ...
Nè!

Vandaar even een korte boekenpauze.
Gelukkig gaf Julie me een excuus: ze is jarig.
En ze krijgt een taartje voor haar alleen.
Iedereen moet er dus afblijven!!
Nè!


Van het cakeje ben ik tevreden,
van Dora daarentegen veel minder.
Ik las van collega's dat het een kreng is om te maken. Ik kan dat alleen maar bevestigen...

Gelukkig is de enthousiaste mama daarnet gelukkig komen wezen, doel is bereikt!

3 opmerkingen:

  1. LOL voor het kreng. Gij kunt dat wel aan, krengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hé, oefening genoeg gehad met mijn zus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat een zalige taart amai :o

    Groetjes
    Eline DM*

    PS: altijd welkom op mijn blogje, en als je er dan toch bent, laat gerust een reactie achter.

    BeantwoordenVerwijderen